We zijn gewoon een goed ziekenhuis, of niet dan?

Als strategisch inkoper werkt Gert Jan Dutman in een heel andere omgeving dan dialyseverpleegkundige Elly Veenstra. Ze kennen elkaar dan ook niet, maar dat ze werken bij een gewaardeerd ziekenhuis ervaren ze allebei. Elly krijgt vooral complimenten van haar patiënten en hun naasten. Voor Gert Jan is waardering het resultaat van een inkoopproces dat hij samen met de zorgverleners doorloopt. ’Bij het Martini Ziekenhuis blazen we niet hoog van de toren, maar we zijn wel degelijk trots op ons ziekenhuis,’ zegt Elly. En dat is Gert Jan helemaal met haar eens. Benieuwd wat deze twee collega’s elkaar te vertellen hebben? Bekijk hier hun gesprek.

Wil jij ook in gesprek over werken bij #teammartini?

• Bekijk hier onze vacatures en ga in gesprek met de contactpersoon van de vacature waarvoor je belangstelling hebt.
  • Of meld je aan voor onze wekelijkse vacature-alert.Dan blijf je op de hoogte van ons laatste nieuws en actuele vacatures.
  • Je kunt ook via Instagram in gesprek gaan met onze collega’s. Leuk als je hen gaat volgen!
  • Mailen met onze recruiters kan ook: werken@mzh.nl. Binnen twee werkdagen kun je een reactie verwachten.