Jij als Santeon professional

Met zeven ambitieuze ziekenhuizen in Nederland werken we aan de zorg van morgen. Dat doen we door 'bij elkaar in de keuken te kijken' en samen te bepalen welke aanpak het beste werkt. We stimuleren elkaar om voortdurend te verbeteren. Zo werken we samen aan vernieuwingen in de zorg. Onze patiënten zijn daarbij onze partner en inspiratiebron.

Wat bieden we jou als Santeon professional?
Santeon ziekenhuizen investeren in jouw talentontwikkeling en werkplezier. Om de zorg te kunnen verbeteren, bieden we onze Santeon professionals een plezierige werkomgeving, uitdagende projecten en een breed trainingsaanbod. We stimuleren het doen van onderzoek en uitwisseling tussen Santeon ziekenhuizen. Je krijgt het beste van twee werelden om kennis, ervaring en inspiratie op te doen: de nabijheid van je collegas in je eigen ziekenhuis en een landelijk netwerk van Santeon collegas. Het grote aantal patiënten, de landelijke dekking en aantoonbare resultaten maken Santeon tot een interessante samenwerkingspartner voor derden, zoals onderzoeksinstituten, patiëntenverenigingen, zorgverzekeraars, startups, leveranciers en overheden. Jouw ideeën en kennis kunnen daarmee grote impact hebben op betere zorg voor patiënten.

Wat vragen we van jou?
Santeon ziekenhuizen zoeken collegas die aan de bron van de vernieuwingen in de zorg willen staan. Als Santeon professional ben je nieuwsgierig en wil je jezelf, het vak en de zorg blijven ontwikkelen. Dat doe je op basis van creativiteit, reflectie en veranderbereidheid. Je zoekt actief naar samenwerking met collegas binnen en buiten het ziekenhuis om de beste waardegedreven zorg voor patiënten te bieden.