Ik heb interesse voor vrijwilligerswerk

Geef je graag aandacht aan mensen? En ben je representatief, behulpzaam en fit? Dan ben je als vrijwilliger welkom bij #teammartini.

In het Martini Ziekenhuis zijn vrijwilligers een waardevolle aanvulling op de professionele zorgverlening. Als vrijwilliger geef je patiënten en bezoekers de extra aandacht en ondersteuning die nodig is. Patiënten en bezoekers voelen zich hierdoor geholpen en meer op hun gemak. Dat vinden we belangrijk, omdat een bezoek aan het ziekenhuis vaak spanning en zorg geeft. Het is mooi als je in deze situaties als vrijwilliger iets kunt betekenen voor mensen.

Natuurlijk kijken we welke activiteiten bij jouw interesse passen. Dit zijn de activiteiten die we aanbieden:

• pendelbuschauffeur;
  • gastvrouw/gastheer in de centrale hal;
  • gastvrouw/gastheer op een verpleegafdeling of polikliniek;
  • gastvrouw/gastheer bij de zondagsviering;
  • gastvrouw/gastheer op de afdeling voor kwetsbare ouderen;
  • vrijwilliger in de bibliotheek (ook bezorging van boeken aan bed);
  • vrijwilliger voor het beheer van tijdschriften voor afdelingen en wachtkamers;
  • vrijwilliger bij de Digibalie, voor advies en begeleiding bij digitale hulpvragen.

Wil je vrijwilliger worden in het Martini Ziekenhuis? Bekijk dan onze vacatures. Tip: vul 'Vrijwilliger' in bij 'Vacatures doorzoeken'. Dan vind je direct alle beschikbare functies. Belangrijk is dat je minimaal vier uur per week kunt werken (voor de duur van minimaal één jaar).

Wil je liever eerst wat meer informatie over de mogelijkheden? Dat kan! Stuur een mail naar vrijwilliger@mzh.nl of bel naar tel. (050) 524 6290.