Traineeship voor verpleegkundigen, een mooie start!

Met een speciaal inwerk- en ontwikkeltraject biedt het Martini Ziekenhuis elk jaar een aantal pas afgestudeerde verpleegkundigen zonder ziekenhuisstage de kans om goed ondersteund in het ziekenhuis aan de slag te gaan.

Als trainee werk je de eerste zes maanden volledig bovenformatief, zodat er volop ruimte is om te leren. Na drie maanden op een snijdende afdeling, volgen drie maanden op een beschouwende afdeling (of andersom). Daarna werk je een half jaar in de Flexpool Vast om ook andere afdelingen te leren kennen. Daarna krijg je (bij goed functioneren) een vast dienstverband aangeboden.

Alle trainees hebben een werkbegeleider op de werkplek. De Martini Academie ondersteunt de trainees gedurende het hele traject in de ontwikkeling van de eigen competenties en de oriëntatie op het werken binnen het Martini Ziekenhuis. Voor deze begeleiding krijgen alle trainees een mentor vanuit de Martini Academie toegewezen.

Ben jij bijna afgestudeerd als verpleegkundige, heb je geen ziekenhuiservaring en wil ook zo’n mooie start? Meld je dan aan voor onze vacature-alert! Dan blijf je op de hoogte van vacatures voor nieuwe trainees.